30 Ağustos 2012 Perşembe

watsons alışverişim..

aslında akılmda başka başka alışverişler vardı. bambi' de tüm ayakkabılar 19,29,39muş. girdim ama öyle kalabalıktı ki, zaten öyle bayıldığım bir şey de yoktu. bu arada toms çakmaları yapmışlar ama boms mu ne yazıyor. sadece şu delikli babetler aklımda kaldı. h&m' de de vardı, metronun altındaki ayakkabıcılar da satıyor. bu kadar yaygınlaştığı için vazgeçtim.

sevil' de güneş ürünlerinde indirim varmış ama güneş kremimi eczaneden alınca gerek kalmadı.

accessories' teki indirim çok güzelmiş diye duydum. wayfarer çakmaları güzeldi, instagramda beğendiğim bir model vardı. o modeli göremedim. bir de gene kalabalık faktörü.

nine west' ten çok şirin bir mail gelmiş. jelly sandalet ve mercan rengi. almaya gittim. o rengi yoktu. bej vardı o da 79tl idi.








aklımdakilerin hiçbirini almadım haliyle. aldıklarım:
elseve şampuan seti: 10,90tl. bu set real' de 9,90idi ama beni gıcık ettikleri için almadım. şimdi bakıyorum dergisine. elseve şampuan 4tl demiş. koşa koşa gittim almaya meğer 25tl' lik alışveriş yapmak gerekiyormuş. madem öyle bir kural koydun biraz belirgin yaz. ben hiç öyle bir şey görmedim. zaten bu kuraldan nefret ediyorum ya.

pastel oje: 2,50tl. sarı oje batik nails videolarını gördüğümden beri istiyorum. rossmann' da yoktu. bulması zor bir renk, bulunca alıdm. aslında bi ton açık ve simsizini tercih ederdim ama bulamadım. bu arada limited collection imiş. numarası 308.

sarı oje düşündüğüm kadar abartı durmuyor yalnız. niye bu kadar gözden kaçmış anlamadım.

watsons ıslak mendil: 2,5tl. aslında şu kokulu olanları tercih ederdim ama en son fiyatı 2,99 olunca vazgeçtim. tanesi 1tl ediyor ki değmez. bunlar daha ucuz hem de bir pakette 20tane var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder