18 Ağustos 2012 Cumartesi

yenilmezler..

part geçişli güzel bir yerden izledim:
http://www.onlinediziizle.org/yenilmezler-izle.html

güzeldi yahu ben beğendim. zaten böyle süper kahraman filmlerini seviyorum. hepsini bir araya toplamışlar bir de daha ne olsun. ironman cool adam zaten. evet ben demiradamım dediğinden beri seviyorum, thor desen kaslı yakışıklı bir abimiz, hulk' tan tip olarak hoşlanmasam da sonunda en bi dayanıklı o çıktı. scarlet ve legolas' ın olayını pek anlamadım. ne demeye süper kahraman olmuşlarsa. kaptan amerika da güçlü ama gerizekalı tipi oynuyor.

kaptan amerika' nın ilk yenilmez oluşuna gönderme vardı.

thor öbür filmde daha yakışıklı gelmişti gözüme, ironman' in karizması altında biraz ezilmiş sanki.

legolas dedim ama adını unuttum şimdi, ironman öyle demişti. bu adamı aşk-ı memnu' da nihat' ı seslendiren adam seslendirmiş. tanıdık bir ses duyunca kafam karışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder