6 Ağustos 2012 Pazartesi

şahane misafir..

şurdan izledim:
http://www.filmifullizle.com/sahane-misafir-magnifica-presenza-2012-turkce-dublaj-izle.html/6

izleyebildim nihayet. güzeldi. bu arkadaki tipler hayalet gibi bir şey. eski bir tiyatro topluluğu imiş. 2ds. sırasında gizlendikleri yerde sobadan zehirlenip ölmüşler.

nasıl olduysa birdenbire kendilerini göstermeye karar verirler. ya da o evde yaşayanlara gözüküyorlar gibi bir şey. metafizik boyutu baya yüzeysel.

ev sahibi de piedro. kendi halinde bir gay. massimo biraz ağır çıktı bence. o kadar sofra mofra hazırlamış.

birlikte vakit geçiriyorlar, piedro yalnız olduğu için iyi geliyor falan, sonra onlara yardım etmeye karar veriyor. gitsinler başımdan diye. 63' den günümüze geliyorlar falan. o kısım şirindi. klişe bir sahnedir ama hep severim.

piedro' ya komşudan iş çıkar gibi o kısmı bağlamamışlar. oyunculuk işinde de bence geri çağıracaklar. kuzen zaten doktoru bağladı bile. gayler çok yardımcı oldu zaten.

yalnız cem yılmaz şu arka toplulukla komle birlikteler. öyle öne çıkan sahnesini pek görmedim.

bir de merak ediyorum. o sezen aksu şarkıları olan kısım orjinalinde de böyle miydi? gerçi cem yılmaz' ın kendi sesi. seslendirme olayı nasıl olmuş pek çözemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder