10 Ağustos 2012 Cuma

bitenler..

nihayet bir gloss bitirdim. aslında biraz daha kullanılırdı da. sıkıldım attım. bu arkadaş flormar supershine serisisinden bir gloss idi. numarası falan silinmiş tabi.

bunu almamın tek nedeni fırçalı oluşuydu. ama renk olarak iğrenç bir şeydi. içinde kocaman kocaman simler var. bir de fırçayla sürüldüğünden midir nedir fırçaya çok geliyor.

bir daha almam.

marks and spencer butterfly edt: çok sevdim. evdeki stok bitse tekrar alabilirim.






rival de loop nail hardener oje: bu ojeler işe yarıyor mu emin değilim. ama almaya devam ediyorum.


aslında diyceksin ki ee bu daha bitmemiş yarısı duruyor. fırça o kısma ulaşabiliyor mu, önce ona bak.


lancome tonik: pan projemin bir parçasıydı malum. ne iyi ne kötü. mucize yaratmadı, ama olumsuz bir etkisini de görmedim. klasik bir tonik olarak yüzümün bronzluğunu aldı. esmerleşince çirkinleştiğimi düşündüğümden bu benim sevdiğim bir özellik. ama alelade bir loreal de aynı işi görüyordu. 


bir daha alınmayacak. zaten nerden bulucam bunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder