12 Ağustos 2012 Pazar

sephora' dan beleş çanta..

sephora kartınız varsa gidin beleş çantanızı alın. şu maildeki kod ve kart yanınızda olsun. herhangi bir ücreti yok, alışveriş yapmak gerekmiyor. direk veriyorlar. çok acayip..

bi gün kurs çıkışı ankamall' a uğrayıverdim. çıktı falan da götürmedim öyle. maili gösterdim, kartımı gösterdim, hemen verdiler.

çanta bu. pek ahım şahım değil, ok. para verip almazdım. en fazla plaj çantası olabilir ama onun için de sapları pek kısa.

ama bedava sirke baldan tatlıdır..

bu arada sephora' ya da şöyle bir göz attım. girişteki pembe makyaj çantalı set ilgimi çekti. fiyatı sadece 15tl idi. kısma dönemimde olmasam alabilirdim.  sırf çantası için bile alınabilir.

kasanın yanında ne alırsan 10tl standı kurmuşlar. too faced tekli farlar vardı, sephora maskara ve top coat oje vardı. ojenin şişesi baya büyüktü. yani o fiyat edebilir ama açıldıktan sonra sertleşeceği düşünülürse pek mantıklı gelmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder