2 Ağustos 2012 Perşembe

game of thrones..

yeni takıntım bu dizi. başta spartacus merlin arası bir dizi olacağını düşünüyordum.

ama bütün beklentilerimi boşa çıkarıyor. mesela dizinin esas karakterlerinden eddark stark aka. ned stark ölmez kesinlikle diye düşünüyorum. tak başı gidiveriyor. muhteşem yüzyıl' dan alışmışız herhalde rüyadır diyorum. malum pargalı bin kere falan öldü o yolla. sonra bakıyorum bakıyorum gerçeğe dönmüyor. şu resme bakınca insan savaşı ed' in kazanacağını, iron throne' a oturacağını düşünmez mi?

greyjoy ihanet etmez diyorum. bunun altından bir numara çıkacak diyorum. adam nerdeyse ufacık çocukları yakacaktı. o sahnede not the little ones diye diye ağlayacaktım nerdeyse. theon dizinin 2. en adisi sensin.

en adisi tabi ki joffrey. tipini de sevmiyorum zaten. sonunda sansa bunu öldürecek diye bekliyorum ama o da mazoşist aşık modundan çıkamayacak gibi. seni eve götürelim diyen herkese sırt çevirdi.

benim favorim daenerys targaryen. bi numara çıkacak ondan ama çok az gösteriliyor. son bölümde dragonlarla falan baya akıllılık etti. bozmadan giderse iron throne hakkıdır bence. hem birth rightı var kızın. hele o khal drogo. tatlı bişeydi aslında yazık oldu. son bölümde bi kuplecik gösterdiler gene. o akgezenler bile ayaklandıysa şu adamı da diriltmenin bi yolunu bulsalar.

taht için gözümde en etkin aday robb' du ama son yaptığı evlilik işleri bozar gibi. zaten nasıl savaşsa evine el koymuşlar, kız kardeşlerin kingslanding' de tutsak, erkek kardeşlerin winterfell' de tutsak, jon bile yerlilerin tutsağı. daha savaşıyor. önce git arkanı topla.

o değil de izliyorum böyle normal normal aa bi baktım sibel kekili. oha harbi o mu dedim. imdb' ye baktım. walla o. little impin sevdiceği oldu. baya da 10bölüm falan oynadı maşşallah. daha da gidecek gibi.

aslında o savaş açma sahnelerinde falan biraz avrupa' nın o anlayamadığım feodal yapısı vardı. herkesin sıkıcı bulduğu 1. sezonu ondan sevmiştim biraz.

bir de intro olarak gösterilen haritayı seviyorum. giderek genişledi falan. mesela vaes dothrak işi bitince gitti, dragonstone geldi kısa bir süre ama o da gitti. zaten hepsini anladım da bu dragonstone' u anlamadım. sonra qart geldi. muhtemelen 3. sezonda o da olmayacak.

2. sezon bitti. yeni bölüm nisan 2013' teymiş. oha yahu. 1 sene ara mı olur. amerikan dizilerinin bu olayına gıcık oluyorum zaten. neyse ki heyecanlı bir yerde kalmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder