27 Ağustos 2012 Pazartesi

vichy güneş kremim..

bu vichy' nin yüz için olan güneş kremini yaz başından beri istiyodum. hatta free shopta da aramıştım da yoktu. ben normalde sebamed kullanıyorum. koruması falan fena değil ama yüzüme sürünce yağlı yağlı kalıyor. ee mecbur sürüyoruz.

aslında vichy olunca pahalı olur diye düşünmüştüm ama değilmiş. geçen mithatpaşa' da yürürken bi eczenenin camında bunu gördüm. fiyatını 42tl sandım aa iyiymiş dedim daldım hemen. meğer 35tl imiş. yani daha da ucuz. bi sevindim bi sevindim.
içinden çıkanlar bunlar. kremden tek beklentim yağlı durmaması ve güneşten koruması. çok şey istemiyorum değil mi?

bir de hediyesi var aqualia thermal. ağzı bu şekilde kapalı çıktı zaten. bi süre açmayı düşünmüyorum ama kışın kullanabilirim.


edit: denedim ve sonuç allam bu kadar mı yağlı bir krem olur. zaten kuru ciltler içinmiş. sürüyorum ve güneşte parıl parıl parlıyorum resmen. ama beyaz beyaz olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder