13 Şubat 2013 Çarşamba

yürüyüş..

bugün itibariyle yürüyüşe başladım. diyetisyenim tatlı ve ceviz karşılığı bunu verdi. bence adil bir anlaşmaydı. tek sorun fazla uzun sürmeyecek sanıyorum. yakında işe başlayacağım gibi görünüyor.

iyiydik böyle yahu. to do list' imi nihayet tamamladım. yeni modemi kurdum, anneme telefon kılıfı yaptım. gerçi pek beğenmedi ama. iphoneumun ekran koruyucusu değiştirdim.

eskinin üzerinde çizikler vardı. sanırım ekrana tırnağımı sürüyorum. yenisi daha değişik. cristal clear tarzı bir şey olmalı. camı parladı ve dokunmaya karşı daha hassas. bi de deli gibi parmak izi yapıyor. bu telefon için aldığım bir kılıftan çıkmıştı. beğenmezsem bikaç ay içinde tekrar değiştirebilirim. gene öyle kılıftan çıkma başka bir tane var elimde. eskisini de arkasına yapıştırdım. aslında cesaretim olsa kılıfsız kullanmak istiyorum bir süre. ama çok yere düşürüyorum.

geriye sadece kitap okumaca kaldı. dedim ki kitap okumaya geri dönmüşken şu tutunamayanlar da aradan çıksın. olmuyor abi. öyle bir kısmındayım ki kitabın paragrafsız noktasız. 5-6 sayfa uzunluğundaki bir cümledeyim. yoruyor bu beni. zaten uzun bir ara vermişim. yakalaması lazım beni. tekrar bırakıp sherlock holmes okumak geçiyor içimden ama bu 3. bırakışım olacak bu kitabı. ben sefiller' de 5 cildin tamamında bile bu kadar çok ara vermemiştim. bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder