11 Şubat 2013 Pazartesi

mersin..

mersin' i seviyorum. senede bi kere falan gidiyoruz, kışın havası da güzel oluyor, kalın bir kazakla monta gerek kalmadan geziliyor. hele sahilde yürüyüş yapması pek zevkli, şansıma bu sene hava çok güzeldi, hergün yürüdüm. bi de mersin' de her yer düzayak, hiç yokuş yok. en çok bunu sevdim. bütün gün gezdim, öyle ki bazen ayakta durmaktan belim ağrıdı. seviyorum ama orda gezmeyi esnaf falan var, ankara' da kalmadı, manavlar var böyle. burdaki gibi marketin manav reyonundan bahsetmiyorum. bi köşesi destelerce marul ve ıspanakla kaplı manavlar, fırınlar var mesela. niye ankara' da doğru düzgün fırın yok. mesela zilyon çeşit ekmek çıkarmışlar: kepeklı, çavdarlı, tam buğday, çekirdekli vs. tamam burda da satılıyor ama yanından geçerken mis gibi kokuyor mesela.

rejim nedeniyle ben yiyemesem de gelirken bol bol cezerye, lokum, kerebiç, künefe aldık. tantuniyi yedim ama diyetisyenle baştan anlaşmıştım zaten. gerçi tartıda ne çıkacak merak ediyorum.

sevdim aslında, yaşanılası bir yapısı var, orası kesin. ama bence en büyük eksiği havaalanı. yaw arkadaş her yere her türlü hizmet gitti, bi şu mersin' e havaalanı yapılmadı. bizim gideceğimiz zaten 3-4 ay önceden belli oluyor, ne güzel alırız biletleri. forum' dan sonra havaalanı şart.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder