28 Şubat 2013 Perşembe

şubatta bitenler..

loccitane pivoine flora hand cream: kokusu çok güzel bi kere çiçeksi ama bayıcı veya kimyasal bir şey değil temiz huzurlu bir koku. emilmesi çok iyi 1-2 sn içinde emiliyor, cildim parlak parlak kalmıyor ki bundan nefret ederim. buna rağmen dokununca yumuşak. kabı alüminyum değil bu arada çok ilginç öyle görünüyor, plastik aslında. miktarı da az çantada taşımak için ideal gibi, ben bunu duty freeden almıştım tr fiyatları biraz pahalı ve pek indirime girmiyor gibi. yine de bittiği gün aynısını aldım evet.


sephora banyo yağı: aslında bunların kokularını not etsem iyi olurmuş. ehh işte bir kokusu vardı. ama şekil 10numara. 1 tane kaldı. sonra yine sephora' yı ziyaret etmem gerekecek.

rival de loop young liquid eyeliner: bunu ilk aldığımda farları eyeliner olarak kullanma amacıyla almıştım. pek kullanışlı olmadı. sudan daha etkili değildi, zaten çok çeşitli renkte farım yok, hatta daha fazla eyeliner rengim var nerdeyse. büyük bir kısmını acaba duraline gibi katılaşan eyelinerımı yumuşatmak için kullanabilir miyim diye harcadım. o da pek etkili olmadı. o yüzden tekrar alınmayacak bir ürün.



sephora creamy body wash(blueberry): kokusunu sevmedim. çok yapay bir koku.

rival de loop natural touch concealer(02): kapatıcı olarak pek etkili değil sanki. ama bazı günler fondöten olarak kullandım ve bu konuda çok başarılı. aynı rengin fondöteni farklı çıktı mesela. yenisini aldım bile.

lilliputz çilekli duş köpüğü: sevmedim. ilk olarak çok yapay bir kokusu var. köpük olarak da pek etkili değil. bir de bu köpük formlarla sorun yaşıyorum. bi süre kullanmayınca içi ölüyor mu bişey oluyor. kutudan çıkmıyor. tekrar alınmayacak.

sephora banyo yağı (çikolata): allaam o nasıl güzel bir kokudur öyle. çikolata falan değil, resmen petibör bisküvi kokuyor. bayıldım bu kokuya. nası da canım petibör çekti. ilk gidişimde duş jeli, losyon neyi varsa topluyacağım. şekli de süper.

 galateis douceur gentle softening cleansing fluid face& eyes: arkasında da tüm cilt tipleri için, pamukla uygulayın demiş. hepsini yazayım da atacağım şişeyi. 50ml bir üründü. beyaz losyon tarzı bir makyaj temizleyici. fena değildi. gözlerimi yakmadı.

önce makyaj temizleme mendiliyle yüzümü silip bi tarafına bundan damlatıp göz makyajını çıkardım. üstüne de yüzümü sildim.

tekrar alınabilir ama mis gibi acıbadem sütü dururken buna o kadar para veremem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder