20 Şubat 2013 Çarşamba

l'occitane alışverişim..

loccitane mağazasının ankara' da ulaşımı zor, ben de bi kart çıkartmak istiyordum. doğum günü indirimleri vs. için. girmişken abarttım.

ilk önce biten şakayık el kremimden alayım dedim. indirimsizdi gerçi. fiyatı: 21tl. evet tr' de bu krem über pahalı. muhtemelen bir daha free shop haricinde almayacağım.

aynı pivione flora serisinin duş jeli: 12,80tl, beauty milk: 18,40tl. saçma bir şekilde ikisi ayrı fiyatlandırılmasına rağmen set olarak satılıyor. bu sene daha fazla duş jeli ve krem almayacağım demiştim ve deldim farkındayım.

rose 4 reines solid parfüm: 21tl. bunda da indirim yoktu aslında. katı parfüm olayını ne zamandır denemek istiyordum ama lush' ın kokuları pek hoşuma gitmemişti. bunun kokusu güzel. kalıcılığı pek iyi değil gibi ama kesin sonuç için biraz daha kullanmalıyım.

bi de kart çıkarttırdım işte. %20 hediye kuponu varmış. ee baştan desene. şu indirimsizleri 2 gün sonra alırdım. neyse artık.

burdan çıktım bi kahve alayım dedim, kahvenin kapağı tam oturmamış bütün poşetin içi kahve oldu mu sana. hala vücut sütü hafif kahve kokuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder