17 Şubat 2013 Pazar

h&m alışverişi..

pantolonumu değiştirmek için h&m' e gitmiştim. kentpark' a dolmuşla gitmek daha mantıklıymış onu anladım. hem 2 saat araba sürmek yok, hem de benzin parası daha ucuza geliyor olmalı.

neyse pek bişey almadım. h&m' de indirim bitmiş. baharlıkları çıkarmışlar. güzel şeyler var gibiydi ama kendimi tuttum.

bu 2 atleti aldım sadece. normalden biraz daha uzun gibiler. yani tam benim aradığım tarz. fiyatı 9,95tl.

yeşili yeşil şifon bluzümün içine giymek için aldım. çok transparan olduğu için beyaz veya siyah atletle giymeye cesaret edemedim.

beyazı da askılı olduğu için aldım. bu sezon aldığım atletler içinde hiç askılı yok ve askılı bershka atletim eskimek üzere. ihtiyaç sayılır.

bir de bulmuşken bunlardan aldım gene. kafamda 2 diy projesi var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder