10 Şubat 2013 Pazar

ios 6..

ilk çıktığında yorumları okudum, iphone 4' ü yavaşlattığını, çok sevdiğim youtube ve haritaların gittiğini, arama ekranının bile çirkin olduğunu okuyup yüklemedim.

ama son güncellemeden sonra daha fazla dayanamadım. çünkü hangi uygulamayı indirmeye kalkasam "bu ios 6 gerektirir" demesinden gına geldi. eskilerle vedalaşıp yükledim. yüklemesi bi yarım saat sürdü ama sorunsuzdu.

ama sonuçtan memnun değilim. evet yavaş ve diğer şeyler. ama onun dışında app store' un hali ne öyle kuzum. eskisi gayet işlevselken bunu görsel ama işlevsiz bir yapıya çevirmişler.

bence apple bunu iphone 5' i satabilmek için çıkarmış. benim anladığım 4 ve 5 arasında über faydalı bir fark yok. adamlar demiş ki öyle bir yazılım çıkaralım ki eski telefonlar işlevsiz hale gelsin, bunu almak zorunda kalsınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder