13 Şubat 2013 Çarşamba

the tudors..

cnbce' den yarım yarım izlemiştim, özellikle anne boleynli kısımlarda çok eksiğim vardı. tamamlayayım dedim.

biraz sıkıcı bir dizi aslında. belki de bazı bölümleri 2. kez izlediğim için öyle gelmiştir. bi de mesela kral ben öyle istedim diyor yasa çıkarıyor. din olayı zaten iyice karmaşık.

hadi neyse izledim işte. en sonda henry' nin saçı, makyajı tam yaşlı gibi yansıtmış. adam da sesini güzel benzetmiş. şu suffolk dükü' ne hiç uğraşmamışlar ama. sesi zaten genç gibi. hiç değiştirmeyi düşünememiş. makyaj da yapmamışlar. gerçi o sahnede en son fransız metrese üzüldüm yazık. karısı sen kaç senedir adamın yüzüne bakma. ölünce bütün mallara sen kon. bişey bırakmamış bu o da o kızcağıza yazık.

bizim mary de bloody mary imiş. onu öğrendik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder