23 Şubat 2013 Cumartesi

ulus3..

sonra geze geze aşağı indik. saman pazarı, itfaiye meydanı, bakırcılar vs. buralara en son 10sene önce gelmiştim herhalde. bi 10sene daha gelmesem aramam doğrusu. o kadar hedef kitlenin dışındayım.

hale girdik ordan. 6liraya sucuk satılıyor, 1,5lira bütün ekmek döner. ekmeğin tanesi 60kr ise. bu dönerin içinde ne var?

sonra meşhur suluhan' a girdik. daha iyi bir poz çekmek isterdim ama önü çok kalabalık. altını kesmek zorunda kaldım.

içerisi komple boncukçu. ihtiyaç olacak gireceksin. yoksa dışarıdan bakarak gezmek pek mantıklı değildi.

bu narı aldım. nar modasına ben de minicik narımla katıldım.

ordan hacıbayram' a gittik. içine girmedim de işte meşhur hacıbayram görmüş olduk.

sonra toptancı tipli bir oyuncakçı bulduk. arasan bulunmayacak şeylerin mekanı ulus. mesela şaka malzemesi, maske, araba vs. koli koli yığmış adam.

bunu aldım ben de. the office' de micheal' ın ofisinde duruyordu. hatta bir bölümde konuşma sırasını gösteren top olarak kullanılmıştı. sırf onun için aldım 5tl. muhtemelen bi süre sonra bizim ufaklıklara hediye ederim.

sonra akşam oldu eve döndük işte. bu da böyle bir anım olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder