8 Şubat 2013 Cuma

the office..

evet 9 sezonu da izledim. başta inanılmaz sıkıcı buldum ama sonra çok sevdim, hikayeler oturdu, sanırım yazarlar daha iyi hale geldi, ben de karakterlere alıştım.

en sevdiğim dwight. çok manyak bi tip. sonra jim sanırım. gerçi new jim de eskisinin yolundan gidiyor, resepsyondaki kıza aşık olmaca falan. pam de jim sayesinde sevimli hale geliyor sanırım. en sevmediğim tip creed. neyse ki pek etkin bir rolü yok.

o değil de micheal scott gidince çok şaşırdım adam demirbaş gibiydi bence. yerine gelen d'angelo' nun kısa ömürlü olacağı belliydi, robert california için de aynı şeyi düşünmüştüm ama bi sezon falan kaldı, bu dizide bazı karakterler gitse bile geri geliyor ama sanırım micheal geri gelmeyecek. acaba niye gitti, yorumları okusam iyi olacak.

o değil de andy müdür oldu ya. beni en çok şaşırtan o.

galiba ryan ve kelly de geri dönmeyecek. onlar niye gitti ki. hadi micheal' ı oynayan adam daha adı sanı olan bi tip.

en son catherine tate geldi diziye, nası sevindim ya. donna noble donna noble diye bağırıyorum böyle. kilo mu vermiş o baya güzel bişey olmuş. tabi gıcık bir tipi oynuyor da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder