4 Şubat 2013 Pazartesi

h&m alışverişim..

h&m iyice indirime girmişken bi uğrayıp bakmak istiyordum, onun için bugün cepa' ya gittim. aslında beklediğim şeyler inmiş ama pek bişey almadım.

kancalar: 6,95tl. pazardan aldığımı çok büyük kendini belli eder diye kullanamadığımdan bu küçükleri aldım. bakalım kullanabilecek miyim.

sezon başında beğendiğim 60liralık peplun 30' a inmiş, tekrar denedim ve gene hiç hoşuma gitmedi. bi tane daha peplun vardı. siyah, dantel, kısa kollu, bol bol da oldu rahattım ama çok kötü durdu. yani bi kıyafet bu kadar mı yakışmaz. peplun olayından vazgeçtiğim andır bu.

aslında 2 tane pantolon aldım ama resmini çekmek çok zor. bi tanesi normal açık renk skinny kot 30tl idi. sırf fiyatı uygun diye aldım. güzel de durdu kerata.

biri baya süslü bişey. bordo, deri görünümlü skinny ama gerçek deri değil. fiyatı biraz pahalıcaydı. 99,95tl. 100 de işte. 15şubata kadar değiştirilebilirmiş. hala kararsızım. yani çok sevdim. 50lira falan olsa bu kadar tereddüt etmezdim. etiketini atmadım. belki geri götürürüm.

kasaya giderken bu telefon kılıflarını gördüm. 1tl yahu nolcak. diy bi şeyler yaparım ben buna dedim.

bi de bilezik aldım ama fiyatını bilmiyorum. bu da bir diy olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder