9 Şubat 2013 Cumartesi

douglas parfümeri alışverişim..

bu douglas burnumun dibindeki antares' te kaç senedir oturuyor, bi kere kapısından girmedim. ama mersin' deki bana gel gel der gibi baktı. şaka bi yana. geçerken baktım tam kapının önünde nyx standı. oha bu bizim sparklingblonde' un nyx mi dedim, daldım içeri, tüm ürünleri inceledim baktım, kimse de elleşmedi, afferim gözüme girdin douglas diye düşündüm. internette okuduğum bi kaç yorum da olumlu olunca bu markayla tanışma kararı aldım.

aslında kozmetik rejiminde olduğumun farkındayım, o yüzden kendimi sınırladım. mesela bu markanın en bilinen ürünü olan tombik beyaz kalemlerinden almayışımın nedi budur. hem az rujum var diye rujlarından seçmeye karar verdim. elimde deneyerek dudak rengime yakın bir ruj seçmeye çalıştım, hafif neon duruyor ama sürülebilitesi var gibi. fiyatı: 29,90tl. aslında bi ruj serisi daha vardı nyx' in, hem de daha ucuzdu ama hem tester yoktu, hem de görevli aldığım ürünün nemlendirmesinin daha iyi olduğunu iddia etti, gerçekten iyi.

kasanın orda happy queen markasının karanlıkta parladığını iddia eden neon pembe ojesini aldım. yani "glow in dark" ilk sürüşte bu etki pek yok. ama bi yerde duymuştum bu tür ojeleri 2 kat sürmek gerekirmiş, tekrar denenecek. iddia ettiği etkisi vermese bile yaz için manyak pembe bir ojem oldu. deniz kenarında kullanılır. fiyatı: 5tl.


edit: 3 kat uygulamada başarı elde ettim. karanlıkta kendi rengini vereceğini düşünmüştüm ama bariz beyaz görünüyor. çok acayip yahu. son uygulamada şişeyi iyice çalkalamıştım. sanırım işin sırrı burda. aslında garip bir oje. kuruduktan sonra pütürlü bir yapısı var. normal bir oje gibi pürüzsüz bitiriş sağlamıyor. bir de über hızlı kuruyor. tırnaklarımı boyarken birine sürdüğüm, 3.ye geçtiğimde kurumuştu bile. hatta bi tanesine 6 kat falan sürdüm acaba pütürlü yapısı geçer mi diye. geçmedi. ama normalde 6 kat oje tırnakta durmaz ya, kurumak bilmez bu gayet kurudu. bir de kapatıcılığı çok az. 6 kat sürmeme rağmen hala tırnağımın beyazını görebiliyorum.

bi de tüm tırnaklarıma sürünce çok manyak bir renk oldu. kendimi nicki minaj gibi hissediyorum :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder