13 Şubat 2013 Çarşamba

marks and spencer alışverişim..

ohoo bu m&s göçertti beni. şöyle bi bakayım diye girdim 200tl harcadım yahu. önce pantolonu aldım. işe başlıycam ya kumaş pantolon takım elbise al diye tutturuyo bizimkiler. aslında iyi bir yatırım oldukları kuşkusuz. sonuçta haftanın 5 günü, bütün gün giyeceğim bunları. converse kot ikilisini ne kadar sevsem de haftanın bi günü falan giyerim artık.

hatta bu amaçla geçen mine mağazasına gittik. benim kendime yakışan bi pantolon bulmam zordur, çünkü normal türk tipinin aksine belim kalın ama basen falan olayı yok. genetik maalesef. ben de istemez miyim kum saati kıvrımlarım olsun. neyse bu yüzden giydiğim pantolonların beli sıkar, bacakları torbalanır. çizme paça gibiler lazım bana.

neyse burda bulunca aldım. fiyatı:49,99tl. iyi bir kumaş pantolon için iyi bir fiyat. pantolonu çekmedim, klasik siyah kumaş pantolon.

bir de ayakkabı beğendim. kafamda düz topuk, tabanı dişli, deri bir ayakkabı var ama gene gittim dolgu topuk süet ayakkabı aldım. neyse ki tabanı dişli kaymaz diye umuyorum. fiyatı gene 49,99tl

bi de ceket beğendim. biraz pahalıca olduğundan annemin de fikrini aldım. nispeten spor da duruyor. kotun üstüne bile giyilebilir bence uygun ayakkabıyla. fiyatı: 99,99tl

gerçi 5lira filan daha az ödedim. kartta puanım varmış. m&s' da benim gibi iş dolabı kurmak isteyenler için fiyatlar baya uygun hale gelmiş. burası sezonda aşırı pahalı oluyor malum. tek sorun beden işaretleri 12,18,24 ne bunlar anlamıyorum ki. adam gibi 36,40 falan de. en büyüğü alıp giyiyorum önce, sonra bi küçük, daha küçük.. kendi bedenimi bulana kadar denemeye devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder