28 Şubat 2011 Pazartesi

zara' dan beğendiklerim..

bu ayakkabıyı çok beğendim. 129,95tl olmasa mesela 50tl falan olsa alabirdim. çok da kullanışlı hem spor, hem klasik parçalarla kullanılabilir.


önden görünüşü de bu olabilir ama emin değilim.

bu tshirt de 2. favorim ama 30tl etmez sanki ya basit bişi. ama böyle spor duruşlu bir şey istiyorum. sıkıldım çiçeklerden ve çizgilerden. bu arada tam benim sevdiğim tunikiler çıkmış piyasaya. bu yaz gene moda olmalarını umuyorum. reni de güzel. son 2 senedir mavilere taktım zaten.
bu da alternatifim. ama DİY düşünüyorum. tam böyle kırık beyaz bir tshirtüm var. o da zara, organic cottonlardan. ama hiç giyemedim. şekil de esasında kolay bişi.canada, bayrak, 76, üniversite. kumaş boyasıyla yapılabilir.

o değil de asıl kitap alacaktım. 1test kitabı 50tl. oha falan yani. adam 30'a veririm dedi. cebimde de tam 30tl var. içimden gelmedi. şimdi ben bu kitabın fotokopisini yaptırabilirim. zaten hayvan gibi bişi. alsam da parçalıycam ama o da 20tutuyor. ama madem parçalarım fotokopi olsun diyorum. bir de bunu benim yazıcıda basma gibi çılgın bir fikrim var ama bi 300sayfa falan basmalıyım en az. mürekkebi, kağıdı sorun değil de. bizim yazıcıda illa başında durup tek tek vericen kağıtları değmez dimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder