17 Şubat 2011 Perşembe

kuaförlerden nefret ediyorum.

bir de saçımı kestirdim ben orda. iğrenç oldu. şimdi benim saç çok uzundu. nerdeyse belime kadar. ama yazdan beri kestirmiyordum. biraz bakımsız kaldı uçları falan. bir de uzayınca model falan kalmadı. kezban modunda geziyordum. orda gittim kuaföre işte. dedim ki önler omuz hizasında falan olsun, arkalar uzun kalsın. tam da bir model yoktu kafamda da işte. tutturdu yok öyle olmaz da bilmem ne. ne kadar kesiceksin arkalardan dedim. işte 3parmak kadar bir şey gösterdi iyi dedim.

kesmeye başlayınca bir tarafı iyi kesti. baya uzundu. öbür tarafa geçince eşit kesemedi. sonra önceki yere dönüp biraz daha kısalttı.aklınca saçı eşitlemeye çalışıyor ama bol buldu sanki her seferinde biraz daha kısalıyor. yeter artık kısalmasın falan diyorum ben, o tamam tamam diyo. neyse bitirdi herhalde dedim. sonra arkaya geçti. oval kesilmiş yerlerden bir tutamı eline alıp kırt diye kesiverdi dümdüz. tabi bir 4 parmak falan daha gitti. ben böyle kuş gibi kaldım. eli de bir yavaş bir yavaş. şimdi bir de kısalınca kıvrışıverdi benim saç. tüm saç omuzlarımı geçmiyor. iğrenç bir şey oldum. resimdeki gibiyim şu an aynen ama daha çirkini..

nefret ediyorum kuaförlerden. kısa saç bana yakışmıyor. kendimi 40yaşında gibi hissediyorum. bir daha yaza kadar gitmiycem valla. hatta elime makas alır kendim keserim daha iyi. !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder