14 Şubat 2011 Pazartesi

sevgililer günü ve kandil..

sevgililer günün kutlu, kandilin mübarek olsun blogcum.

sevgilisi olmayan her kişi gibi ben de bu yıl sevgililer gününden nefret ediyorum. bana kalsa bugün evden çıkmam ve sokakları mıçmıç çiftlere burakırım ama okul, kurs derken bütün gün kızılay sokaklarındaydım. öğlen saatlerinde köşe başlarında ellerinde çiçeklerle bekleyen er kişiler yerini, akşam üstüne doğru elele çiftlere bıraktı. gene akşam üstü kaldırımlara konuşlanmış seyyar gül satıcıları arttı.
sanırım bu yılın potansiyel erkek hediyelerinin başında saat geliyordu. ne kadar saatçi görsem içi tıklım tıklım kadın dolu, vitrinin önü saat beğenen ve fiyat soran kadınlarla kaplı.
erkek giyiminin favorisi de deri ceketti. her 10çiftten 9 erkeğin üstünde yazın bershka' da 30tl' ye düşen deri ceketlerden vardı. kalan 10' da birlik kısım da orta yaşın üstündeydi.

bense gayet müzmin bekar olarak. single kişinin yapabileceği her şeyi yaptım. doğalgaz sırası bekledim. kulağımın dibinde bağıra bağıra konuşan yaşlılarla muhatap oldum, metro kartı aldım, market alışverişi yaptım..


o değil de 14şubat da bitti. avm konsepti takvimine göre sırada BAHAR var. şaka maka 1 okul yılı daha bitiyor nerdeyse bahar geliyor yahu. bugün lcw' ye girdim içim açıldı. renk renk kazaklar gömlekler gelmiş. 2 kazak(biri pembe üstü beyaz çizgili, biri açık mavi), 1 beyaz üzeri mavi kırmızı çiçekli gömlek beğendim. pahalı geldi. bazen öyle pintiliğim tutar. ama lcw' den bir gömleğe 30tl değmez gibi geldi. zaten düdük gibi bişi. ilikleyince göbek deliğimi geçmiyor. kazakların içine giyecektim aslında. çok şeker bir şeydi. 16' ya düşsün alırım. kazaklar da 30civarıydı. gömleğe uygun kazak beğendim. mavi tam benim sevdiğim mavi. üstüme oturdu gibi oldu. pembe daha boldu. niye pembe gibi bol olmadı diye bozulup almadım. pembeyi de bolmuş rahatmış diye alacaktım ama pespembe bir şey giyer miyim bilemedim.  kasaya giderken son anda vazgeçip hepsini bıraktım. 1-2 aya kadar yarı fiyatına düşer onlar. bir de beden kalırsa tutmayın beniii:)
o değil de lcw' de bir manyaklık keşfettim. bütün gömlekleri kazakların içine sokmuşlar olabilir, yakıştırmış da keratalar. ama bütün xs'ları xl' lerin içine sokmuşlar. bak gömlekti kazaktı derken 3 model aldım elime 3'ü de böyleydi. şaka mısın sen. tamam xs olmayabilirim ama yüzüme vurma bari. mesela o pembe kazağı reyonda görsem almam. gömleğin dışından çıkınca, gömlek kazağın içinde nasıl duruyor göreyim diye pembeyi de denedim beğendim. koy aynı bedeni. bir de gittim pembenin bedenini aldım geldim. te allaam..
bir de internet sitesi hala kış koleksyonunda değiştirsinler artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder