17 Şubat 2011 Perşembe

tamponlu tabanlık..

bunu alalı yıl oldu nerdeyse. gitmeden önce almıştım. fiyatı 11,95.

resmini çektim, hemen de kullanayım dedim. içinden çıkan baya büyük bir parça. 36-46 bedene göreymiş. tchibo çok düşünceli. içinden bir de ölçü kalıbı çıktı. kalıp kartondan ama onu kesmeyip fotokopisini çektim.

kullanacağım ayakkabı geçen sene zara' dan aldığım bir babet. babetlerin altı ince oluyor ya, onun için kullanayım dedim. babet 41 numara. biraz büyük geliyor aslında. hatta geçen sene önüne peçete koyarak falan kullanmıştım. bu tabanlığı koyunca altı yumuşacık oldu. bir de kalınlık etti güzelce, ayağıma da tam olmaya başladı oh.
yaz gelse de kullansam.

ama kalıpları biraz büyük sanırım. önce 41' e göre kestim büyük kaldı. 40' a göre kesip arkasını da 36 boyunda falan yaptım ancak uydu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder