6 Şubat 2011 Pazar

inglot alışverişi..

burdaki park bravo' da var mı ondan bile emin değilim ama orda görünce hadi dedim. daha önce hiç alışveriş etmemiştim ama o kadar da pahalı değilmiş. gittiğimde zaten sabah saati kız kalemlerin tozunu alıyordu. şunlar aldım:

jel eyeliner: 33,00. kalem çekince eyeliner gibi durmuyor.
fırçası: 25,00. sanırım eyelinerın yanında aldığım için 7,50 indirim yaptılar.
sürümünde hiç zorlanmadım. likit eyelinera alışık olduğumdan sanırım. ama bununla çok daha ince çizgi yapabiliyoum. hatta iğne ucu inceliğinde. ama sürekli fırçaya boya almak gerekiyor.
gloss: 25tl. 3 tane alınca 55 tl imiş. aslında buna bile gerek yoktu da almasaydım keşke alsaydım diye düşünür dururdum. renk beğenebilsem 3 tane bile alınabilirdi aslında.
bunu bende olmayan bir renk olsun diye seçmiştim ama ayy ne o öyle. jerseylicioustaki kızlara dönüyorum bunu sürünce. sedefli gibi acayip bişi. turuncu bir fondonten sürüp gözlerimi kapkare boyayasın geldi. hani gloss 1-2 dk sonra dudağa oturur ya bunda o da yok. ne sürdüysen o renk. tek seferde tüpte görünen rengi veriyor. bu iyi bir şey aslında daha iyi bir renkte belki. ama ben daha doğal durmasını tercih ederdim.
bir de ben deneyemiyorum mağazalarda hijyen vs.. elime falan sürsem de anlamazdım ki..
göz far: 5,50. çok ucuzmuş bu ya. kasanın yanında duruyordu. son anda karar verdim. keşke 1-2 tane daha alsaydım. bordo gibi diye aldım.
bir de şu meşhur duraline den alacaktım ama alsam mı emin olamadım.

bir de hediye diye makyaj çantası verdi. bir işe yaramaz herhalde ya. işte. toplam 81tl' lik alışveriş yaptım. yanında sample falan vermedi. verse fena olmazdı ama hiç beceremem istemeyi falan..

resim süper dandik çıktı. gün ışığında çekeyim dedim ama florasanla çektiklerim bile daha iyiydi. belki sonra yenilerim.

bir de pull and bear' dan kumaş hırka gibi bir şey aldım. istediğim minik çiçek desenli.hırka diyecem ama triko değil anlatamadım. yazın kullanırım muhtemelen kolsuzlarla falan güzel olabilir. fiyatı 19,95. aslında benim şal alasım var da 9,90' a düşmüş. yazın ne güzel 5tl' ye düşmüştü. 3-5 tane almadığıma yanıyorum.çok kullanışlı valla. gerçi düşenler de dandik desenlerdi güzeller hala 30tl. o kadar para da veremem yani. ankamall' a bakasım var aslında ama süper üşeniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder