13 Şubat 2011 Pazar

13şubat..

bir de yemek olayı var. yahu kızılay' ın göbeğindeyiz. 2 adım ötede burger king, pizza hut, kfc var.olmadı hosta' ya bari gidelim. bizimkiler habire tutturur kantine gidelim. bana kalsa hergün farklı yerde yer, her seferinde farklı yemek yerim. sanki büyülenmiş gibi gider her seferinde kantinin berbat yemeklerini yeriz. hayır orda da sulu yemek falan çıkmaz, bi dandik çorbası olur. bir de nugget, köfte falan var ama nasıl dandik. ucuz da değil ki kardeşim.  burger king' te yenecek güzel bir menü parasına, kocaman ekmek içinde 3 köfte yiyoruz. nasıl sinir oluyorum var ya.

bazen giyiyorum üstümü milleti gaza getireyim diye. o mu bu mu diye 40 saat düşünüp sonra gene kantine gidiyorlar. yahu kızılay' dayız dandik kantin yemeği yenir mi? dışarda simit yesek bile sevinicem o derece. tek de gidemiyorum. hemen nereye. ee hadi bekliyoruz.. bi kere böyle gene tıktılar beni kantine sonra da bişi yemeden kalkıp gittiler. sinir oldum.

hele bi tanesi var. bi çorba alıyor. o da ucuz değil. 50kr' luk çorbayı 2,50tl' ye satıyorlar. o bile kapış kapış. neyse işte bu bir çorba alıyor. yanına da ekmek veriyorlar işte 2dilim. ben genelde birini yerim birini de didiklerim en fazla o da açlığımdan, bütün gün çorbayla duruyorum bunların yüzünden.neyse bu kız 2 ekmek daha ister. oha yani. 1 tas çorbaya 4dilim ekmek yiyor ya. pintilikten desem 1 tl daha verip hosta' da yemek varken yapmaz herhalde çözemedim gitti.

bi sorunum da sakarlığım ya.. her hafta en az 1 kere tırnaağımla yanlışlıkla yüzümü çiziyorum. kanıyor falan da ya. sivilce gibi kocaman yara izi oluyor.

neyse ki bu ara cildim pek iyi. nazar değmesin. tea tree serisinden midir, gül suyundan mıdır bilmiyorum ama cildim çok iyi maşallah. hiç sivilcem yok, siyah noktalarım küçüldü falan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder