21 Şubat 2011 Pazartesi

the walking dead..

diziyi son bölüme kadar cnbce' de takip ediyordum ama finale gelince heyecana dayanamayıp, biraz da sıkıntıdan sonunu internetten izledim.
ben bu diziyi biraz lost' a benzetiyorum. şu sahneye baksana klasik lost duruşu:


hatta birebir karşılaştırma dahi yapabilirim.
-jack' in gözlerini açtığı sahne, polisin hastanede uyandığı sahne.
-nerdeyim ben sendromu
-hemen yararlılara yardım etme, hemen ordakilere silah bulma vs.
-ana karakterde spesifik meslekler: doktor, polis
-ana karakterin sevdiği kadında ikili oynama durumu. bkz. kate, bkz. polisin karısı
-ana karakter gibi yiğit, cengaver ama kötü bir tarafı olan özünde iyi karakter. bkz. sawyer, bkz. polisin kankası
-medeniyetten uzak yaşam, terli kıyafetler
-medeniyete ulaşma bkz. ambar, bkz. hastalık çözüm merkezini bulma.
-sonra o medeniyeti patlatma. bkz. ambar, bkz. merkez.
-hatta locke da merkezdeki doktor olsun tamam yani.

adamlar lost çakması yapmış resmen yahu. o değil de 6bölümde sezon finaline girdi. bu nasıl dizi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder