28 Şubat 2011 Pazartesi

paradoxal çakmam..

ykm yazdığına bakma. arka fonu değiştirmeye üşendiğimden yoksa kızılay' daki dandik kozmetikçilerden aldım.

tüm koyu renk ojelerimi bu koyulaştı, şunun dibinden almak zorlaştı diye atmışım. sadece beyazlar ve pembeler kalmış. gidiyim bir siyah alayım dedim ama flormar standı olan alışveriş merkezlarine gitmeye üşendim. aslında aklımda şu meşhur taupe çakmalarından bir tane edinmek vardı. tırnakta duruşunu bir ben beğenmedim. gene de alayım falan diyordum bunu buldum.

resimlerle tarif etmek mümkün değil zaten bu rengi. mor gibi, gri gibi, kahve gibi. tatlı bişi. gerçi ben böyle yanar döner şeyleri sevmem ama e chanel çakmasıdır diye aldım.

fiyatı: 1,25.

sürümü falan klasik flormar oje. 1 aya kalmaz koyulaşmaya başlar. bende atıp başka bir şey alırım. ojeleri koleksyon yapmayı sevmiyorum.

rengin güzelliği tek kat ile 2-3 kat sürmek arasında fark yok. o yüzden kenarları dökülünce üstünden bir kat daha geçebiliyorum. ve bu da ilk gün içinde oluyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder