28 Şubat 2011 Pazartesi

ejderha dövmeli kız..

internette garip garip isimler takmışlar. ejderha dövmeli kızın filmi falan. neyse şurdan izledim:

http://www.filmizledi.com/776/ejderha-dovmeli-kiz-the-girl-with-the-dragon-tattoo.html

film polisiye tarzında bir gazeteci ile esrarengiz bir hacker kız. yıllar önce ölen bir kızın ölümünü araştırıyor. çok zengin bir adam öz kızı olmasa da bu harriet'i kendi çocuğu gibi görmüş. biraz da yıllarca bu iş çözülmeyince saplantı haline getirmiş. bu gazeteciyi buluyor. ben baya emindim. bu kız bizim lizbeth çıkacak kesin diyordum ama kadın avustralya' da yaşıyormuş hayret.

aslında sıkıcı olabilecek bir film. niye bu kadar büyütüldü anlamadım. arkasından  bir felsefe falan gelecek diye düşündüm ama o da olmadı.

bu bizim lizbeth kadınların intikamını alan biri gibi gösterilmiş biraz.

adı niye lizbeth çözemedim. söylerken elizabeth diyorlar ama altyazılar böyleydi.

orjinal dilinde izledim. isveçce sanırım. konuşmaları biraz tekerleme gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder