8 Şubat 2011 Salı

alsam mı?

bugün forever new' de buna benzer bir kazak gördüm. griydi ve kolları uzun ve dar şekilde geliyordu. fiyatı 34,90' dı.
forever new' i baya beğendim ama şimdilik benim için fazla hanım hanımcık. okul bittikten sonra bir işe girersem uğrarım ancak. şimdilik bir beyaz gömlek ve bir ceketten fazla yatırım yapmak gereksiz.

bunu ananeme göstersem örebilir mi ki? giyer miyim ondan da emin değilim. yoksa kadına işkence etmek mi olur?


ankamall' dan başka haberler de vereyim. aradığım ayakkabı tabanını buldum.
pull and bear' da 2 dandik şal indirime girmiş sadece onlar da değmez. yaz indiriminden 15'e aldığım, sonra 10' a düşen ketenimsi gömlek 20'den indirimliymişçesine piyasaya girmiş. yazın 3-5 kere de giydim valla. 10' a düşerse bir tane daha alıp boyayabilirim dahi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder