5 Şubat 2011 Cumartesi

watsons alışverişi.

ankara' da kaç tane var ama ordan almayı daha çok seviyorum.

mangolu sıvı sabun: 3,90 kokusuna bile bakmadım daha sırf mangolu diye aldım.

alix avien çatlayan oje:4,90. ne kadar pahalı. çıktığını duymuştum da alıyım falan diyordum. görünce aldım hemen. pembesi ve mavisi de vardı ama ben beyaz  aldım. siyah olsa tercih ederdim ama.
bugün de hemen denedim. değişik bişi. şeffaf ojenin üstüne sürdüm bence  bu da fena olmadı. kullananların yorumları doğru gerçekten. çok çabuk kuruyor ve ne kadar ince sürülürse o kadar çok çatlıyor. ama bende çok acayip bir şekil oluştu. tam tırnağımın dibinden çatladı. sanki sadece yarısına sürmüşüm gibi duruyor.

jilet: 2,99

lip balm: 3,99 ben bunu şu magic lip balmların turuncusu diye almıştım ama renksizmiş. kullanılmayacak bir şey değil ama evde bin tane türevi var.

body scrub: 5,99 ihtiyaçtan değil meraktan. evdeki bitince açılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder