28 Şubat 2011 Pazartesi

inglot eyeliner..

benim emektar cep telefonu yakın çekimlerde iyi değilmiş bunu anladım ama fotoraf makinesini çıkarmaya üşendim. idare edelim.

geçen bi gün yeşil bişi giymişim. hadi yeşil kalem çekeyim dedim. emily var tam tshirtün rengi. ucu küçülmüş. biraz açayım dedim. tahtasından 2 mm uzaklaşınca hemen kırılıyor sürekli. aça aça üçte birini bitirdim. hayır sipsivri olsun istemiyorum ki. birazcık yahu. neyse tahtasıyla falan sürdüm ama sinir etti.

akşam hemen gittim bunu aldım. göz içine de çekilebiliyor nasıl olsa. her renginden falan alacak değilim. bir yeşil, bir mavi. zaten siyahlar daha dayanıklı oluyor.

fiyatı 33tl.

o değil de sevgililer gününde yüzde 25 indirim vardı yamulmuyorsam. 5-6 tl falan eder. biraz içime oturmadı değil.

bu bahaneyle ykm inglot standını da görmüş oldum. pek bakamadım gerçi acelem vardı. sonra bi ara deşmeli.

bir de fırçamı yıkadım. nasılsa tek renk diye önemsemiyordum. o boya kuruyunca jilet gibi olmuş. nasıl sert. ama bebe şampuanıyla biraz ovalanınca çıktı. hayret ettim. gözden çıkmıyor onunla. gerçi ben gözümü bu kadar ovalamazdım ama. dibine de geldi bol bol. umarım bişi olmaz ya..

edit: o değil de bu kadar kazık yemeden göz kaleminin asansörlülerinden alsaydım ya. daha yeni aklıma geldi öyle kızmışım ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder