17 Şubat 2011 Perşembe

mim..

sevdiğim mimleri cevaplıyorum ben de..
1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
sabah erkenden kendi kendime uyanabilmem mesela
2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
her şey olabilir, deneyip de beğendiysem ama almadıysam aklıma takılır bazen sonra gider alırım zaten
3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
bigmac hamburgeri. şu ara kampanyalı değil kendimi tutuyorum yoksa tek geçerim yani.
4.Uğurun var mı, uğurun?
uğur değil de nazar boncuğuna çok inanırım. mutlaka elektonik aletlere falan iliştiririm.
5.Kendine en yakıştırdığın renk?nar çiçeği-mercan gibi tonları çok yakıştırıyorum ama genelde gri giyiyorum.
6.En sevdiğin takın?uğur  böcekli bir küpem var onu çok seviyorum.
7.Takıntın?
bulamadım şimdi..
8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
off daha yeni geldim. bir süre yerimden kıpırdamam. ama şöyle uçakla gidilecek alışveriş yapılıp denize girilebilecek bir yer hiç fena olmazdı.
9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?bu ara mp3' ümde bir şarkı var. duyunca direk söylemeye başlıyorum. i wanna be jim morrison diye bir bölümü var. orda kopuyorum.
10.Solunda ne var?
çalışma masam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder