18 Şubat 2011 Cuma

yehuuuu...

blogcum şu anda dünyanın en mutlu insanı benim biliyor musun? ne zamandır beklediğim 2. sınavım da açıklanmış ve 80 almışım. inanabiliyor musun? sevinçten ağlayabilirim ya. herkesle paylaşmak ve bağıra bağıra ilan etmek istiyorum ama saat gecenin 2'si maalesef. ya o kadar mutluyum ki 2 dersimden de 80üstü almışım. bunlar okul tarihimde aldığım en yüksek notlar ve son senemde en takıntılı derslerimden geldiler. ya şu an öyle mutluyum ki. üstelik de bu 2. dersin sınavı biraz kötü gibi geçmişti. ya o kadar mutluyum ki. 60 falan alırım işallah diyordum. ya benim bu dersten alabileceğim en yüksek not 45 falandı inanabiliyor musun? nasıl mutluyum şu anda ya. işallah finallerden de böyle notlar alayım. bu kadarında bile gözüm yok geçeyim yeter. ama olsa da süper olur ya. lütfen lütfen okul haziran' da bitsin. söz veriyorum bu gazla finallere öyle bir çalışıcam ki. gidip kütüphanede ne kadar kaynak varsa yalayıp yutacağım. öyle sevinçliyim ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder