2 Kasım 2012 Cuma

rossmann alışverişi..

bayramda gene rossmann' a gittim. ürünler yağmalanmış, kalanlar da çok pahalı. bu rossmann ilk açıldığında baya baya ucuzdu. sonra bütün ürünlere 2lira kadar zam yaptı. hala çok pahalı değiller ama eğlencesine alıyordum ben de.

hiç bir şey bulamayınca oje aldım. tanesi 2,29tl

mavi 97 numara. aslında tam mavi değil, hafif lilamsı bir şey.

kahve 91 numara. bu da daha çok bronz rengi. içinde minik minik simler var. kendimi 90larda gibi hissediyorum.

vee bakın ne buldum. kıbrıs' ta arayıp da bulamadığım bütün fındıklı çikolatam. meğer burnumun dibindeymiş. fiyatı biraz pahalıydı gerçi.
5,45tl. pek sık alamam sanırım.

bi de selpak aldım. bunu paylaşmasam da olur aslında. real güzel indirim yapmış. bi sürü ürün 1-2tl falan. bunu da 1tl' ye aldım.

ben küçükken selpak pahalı bir markaydı. onun yerine nova diye sizinkiler baskılılardan alırdık. hey gidi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder