20 Kasım 2012 Salı

yeni ayakkabım..

şimdi aynı desenli 2 tane çorabım var. biri gri, biri krem renkte. bizimki yıkadıktan sonra karıştırarak kaldırmış. sabah elime alınca farkettim ama diğer tekleri bulup eşleştirmeye üşendim. nasılsa bütün gün ayakkabının içinde kim görücek diye giydim çıktım. vee bugün ayakkabı aldım.

ne zamandır istediğim dolgu topuk spor ayakkabı a.k.a. wedge sneakers buldum bambi' de. tam istediğim gibi. hatta daha iyi. spor ayakkabısı gibi. ama deri kısımlarından dolayı pantolonla gayet giyilebilir. çok rahat. hatta 40' ı da denedim ama 39 aldım. kalıbı geniş olmalı.

bizimki de beğendi, şüphelerim vardı halbuki. umarım kullanırken de rahat olur.

fiyatı: 139,90tl

bu sene zaten wishlistimde 2 item vardı. wedge sneakersı aldım. aslında peplun bluz de buldum ama simitlerimi hesaba katmamışım. kötü durdu. gene de alırdım da 60tl fiyatı vardı. şimdi alırım, giymem, kalırsa üzüleceğim bir miktar. biraz kilo versem de gidip alsam..


bu arada sosyete pazarında da topuklu spor ayakkabısı gördüm. ama pazardan ayakkabı almak zor geldi. o kargaşa, giyip 2 adım yürüyememek vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder