11 Kasım 2012 Pazar

vahşi şeyler..

fiyatı:9,90tl

aslında kitap alma niyetim yoktu. tutunamayanlar' ı hala bitiremedim. ama sonra bu kitabı gördüm. hani simpsons' ta bir bölümde lisa bu kitabı okuyordu. (evet okuyacağı kitapları çizgi filmlerden seçen tek kişiyim.)

eve gelince farkettim aslında o kitap değilmiş. o kitap "where the wild things are" adlı resimli bir çocuk kitabıymış. bu, ondan uyarlanan filmden esinlenen bir kitapmış. evet dıdısının dıdısı tarzı oldu.

gene de okuyayım dedim. bi oturuşta 70 sayfa kadar okudum. zaten 200 küsür sayfa. akıcı bir dili var. yanıma almayı unutmazsam metroda falan okunur.

özlemişim kitap okumayı. bir de şu suçluluk duygusu olmasa..


edit: bitti kitap, 29/12 itibariyle. 150 sayfayı okumak 1,5 ayımı aldı aferim bana. aslında bu posttan sonra bi kere bile elime almadım ve bi gecede bitirdim. aslında bitirme niyetim yoktu, sadece bi bölüm daha, bi bölüm daha diyerek bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder