9 Kasım 2012 Cuma

sephora& yves rocher..

kuru şampuanlar artık benim için bir ihtiyaç. bu kez farklı bir marka denemek istedim. sephora' nınkini aldım. öncekine göre daha küçük ve daha pahalı. fiyatı:16tl

gerçi yapısını pek sevmedim. fazla tazyikli geldi.

bu white card ile 4. alışverişim olacak. biraz da onun için aldım. black 4. alışverişte mi, 4. alışverişten sonra mı veriliyor tam anlamamıştım da. gerçi anlamayacak bişi yok. internet sitesine yazmışlar. 4. alışverişten sonra black card ve %10 hediye çeki evinize postalanacak diye. sephora' daki adam kartın gelmesi en az 2 ay sürer dedi. fransa' da basılıyormuş, özelmiş bilmem ne.

bu arada bu ayın sephora hot now ürünleri pek dandik. geçen aydan sonra baya umutluydum halbuki.

sonra yves rocher' a girdim. bu markanın fırçalarda indirimi varmış diye duymuştum. fazla eyeliner fırçası göz çıkarmaz diye düşündüm. fiyatı: 12,90 imiş. indirimle 10,32tl' ye aldım. gerçi ucu biraz kalın. muhtemelen jel eyeliner için kullanamam. 

görevli kız pek tatlıydı. bir de kart aldım. bu kartla ilk 2 ay mı ne indirimsiz ürünlerde %20 indirimim olacakmış. kasada söylemeli imişim. dükkanın içinde araplar vardı, benim de biraz acelem vardı. daha sonra detaylı incelenesi.

sonra eve geldim. bu resmi çektim, mutlu mutlu dolaba koyacaktım fırçayı, elimden düştü, küvetin altına kaçtı. 10yıl sonra görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder