30 Kasım 2012 Cuma

kasımda bitenler..

marks&spencer infusion parfüm: bir kere bile bu parfümü sürünüp dışarı çıkmadım. kokusu çok ağır, ayakkabılarıma sıktım, tuvalete sıktım. öyle öyle bitti. m&s parfümlerini seviyorum, çünkü çok kalıcılar ama bunu tekrar almam.

the body shop seaweed pore perfector: gözeneklere bir faydası olduğunu düşünmüyorum ama su bazlı bir nemlendirici, cildimi yağlandırmıyor, duştan sonra yüzüme sürüyorum.

bir tane daha var elimde. ondan sonra gene alabilirim de.

loreal elseve arginine direnç şampuan: şampuan hakkında yazmazdım ama memnun kalmadım ve şikayet etmek istiyorum.

bu şampuanın iddiası saç dökülmesini azaltmak, ama işe yaramıyor. kremiyle birlikte kullandım üstelik. tekrar almam.

the body shop chocomania body butter: işte bitmesine en çok sevindiğim ürün. kullanırken nefret ettim. çok ağır bir kokusu var. evdekiler de nefret etti.

sırf bitsin diye, tatile götürdüm, bol bol sürdüm.

hadi kokuyu geçtim, kıvamı da kötü. elime sürüyorum mesela yayana kadar pul pul oluyor. sanki peeling yapar gibi.  kurudu falan desem mümkün değil. kullanacağım ana kadar güvenlik bandını açmadım, açılalı da 6ay olmadı. bozulmuş olamaz.

sevmedim, bir daha asla almam.

rival de loop anti-shine paper: fikir olarak bu yağ emen mendilleri sevsem de bu markanınkini sevmedim. daha önce watsons' tan aldığım daha kağıdımsıydı ve daha etkiliydi. bu daha plastiksi, içinde daha az var ve küçük.

ama kabı çok güzel, plastik, sert kapaklı, aynalı, çantada taşımak için çok şık. hatta bittikten sonra aynası kullanılabilir. içindeki plastik de çıkıyor.

aldığımda baya ucuzdu ama her şey gibi rossmann buna da zam yaptı, sanırım watsons' unki daha tercih edilesi..

parmex aseton (hanımeli): asetonu alıp süngerli şişeye boşaltıyorum o yüzden yapısı hakkında pek yorum yapamam ama bu yeşil kapaklının kokusu mor olandan daha iyi, mor olan pek ağırdı.

lush herbalism: içinde sadece 4 kullanımlık vardı o yüzden yorumum ne kadar doğru bilmiyorum ama bu sefer sevdim gibi.

kokusu ve yapısı geçen kullandığımdaki gibi rahatsız etmedi, neyle karşılaşacağımı bildiğim için olabilir ya da o zaman hava daha sıcaktı biraz bozulmuş olabilir.

sadece 4 gün kullandım ama gözeneklerim küçüldü gibi hissetim. sanırım tam boyunu alabilirim ama önce evdeki yüz temizleyicileri bitirmem lazım.

bir de verdikleri kavanozu çok sevdim. daha önceki testerı bunda vermemişlerdi.



fanta aromalı lip smacker: daha önce gazı kaçmış fanta gibi koktuğunu yazmıştım. yapısını da sevmedim. dudak kremi gibi kullanmayı düşünüyordum ama sürdükten sonra sanki hiçbir şey sürmemiş gibi hissetim. baş aşağı koyduğumda da kapağına akma eğilimi var.

tek güzelliliği metal bilyesi. yazın o buz gibi metali sürmek serinletici. ama tekrar alınası bir şey değil.

puma live reggae jam on the beach;& roots love all nite all day: tam adını yazdım çünkü şişeyi atacağım, tekrar hatırlamak istersem bir daha bulamam.

40ml bir edt. kokusuna bayılmadım. biraz kişiliksiz bir koku. pek de kalıcı değil. tekrar almam, zaten bulabileceğimi de zannetmiyorum.

arko ne gliserinli el kremi: aslında tam olarak bitiremedim, anneme verdim ama benim için bitti sayılır. güzel bir kremdi. baya kullandım, dibini görmüştüm zaten.

klasik krem kokulu, krem yapılı. ben bütün vücudumda kullandım ama ayak kremi olmak için fazla soft.

bu arko, dove, nivea kremler hep aynı, alınca kullanılıyor, ama illa almalı diye düşündürmüyor. geçenki gibi bi indirim görürsem alabilirim gene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder