25 Kasım 2012 Pazar

sephora eskiyi götür kampanyasından aldıklarım..

bu hafta sephora' nın güzel bir kampanyası vardı. evdeki eskimiş, tarihi geçmiş kozmetikleri götürüp yerine sephora marka olanları %40 indirimle almaya yönelik. sephora' nın bazı ürünleri kötü ama denemek istediğim ürünleri de vardı. evde de işe yaramaz kozmetikler başlığında da yazdığım gibiler olduğundan bunu değerlendirmek istedim. bu solda görünen kalemlerden üçünü verdim. aslında evde böyle bir ürün olmasa bile dandik bir kalem alıp götürülebilir. 1liralık şey için güzel indirim yapıyorlar.

sephora mattifying foundation medium 25: aslında bir ton daha açık alsam olurmuş. 3 ton denedim, en açığını aldım gene de bir ton açık olabilirmiş. ilk defa uygulama masasına oturdum. köşeye kurulup bişeyler yapılmasını beklemeyi sevmiyorum sanırım.

fiyatı:33,81' den 23,94tl.

içi de böyle. aynanın kapakta olmasını tercih ederdim. bence daha işlevsel olurdu. bir de içinden sünger çıktı ama o da kullanılmayan süngerler çöplüğüne gidecek gibi.

yapı olarak sevdim aslında. kapatıcı biraz. tam istediğim gibi. oil free yazıyor kutuda. denedikçe daha iyi yorumlanası.

bunlar da diğerleri. aslında tüm kozmetiklerde olması güzel ama farları ve maskaraları pek beğenilmiyor, fondoten ve kapatıcı düşündüm ama görevli gitmişti, tekrar çağırıp, tekrar uygulatmaya üşendim. glosslarını çok seviyorum ama evde çok var.

bir tane ruj alayım dedim. bu geçen indirimde testerını beğenip kendisini bulamadığım rujdu. numarası R20- honey. sephora' nın rujlarını seviyorum. parlak bitirişli, üzerine gloss uygulamaya gerek kalmıyor, dudağımı kurutmuyor. sür-çık işte. fiyatı: 27,88'den 19,74tl.

sonra şu banyo yağlarından bir tane alayım dedim. kalp şeklindekilerden sonra yıldız şeklinde yapmaya başlamışlar. çok şirin buldum kaptım bir tane. fiyatı: 1,40tl

baktım orda shower creamler var renk renk. yeni mi çıktılar, ben mi ilk defa görüyorum. onlardan da kaptım 2 tane. tanesi 1,90tl green tea ve cotton flower aromalı. bakalım nasıl çıkıcak.

en son kasaya gittim gene bu gloss setlerinden var. bunlar da indirime dahil mi dedim. evet deyince bi tane de ondan aldım. normalde hiç indirime girmiyor bu. fiyatı 22,80' den 16,14tl kokusu çok güzelmiş.

hatta kasanın yanında sephora mineral pudra 12tl idi. pudra almamış olsam onu da alırdım.


bu arada gittiğim sephora' da cilt bakım analizi gibi bir şey vardı. başları pek kalabalıktı. ilk defa sephora' yı gönlümce gezebildim. baktım, inceledim, kokladım. ohh. bu cilt bakım zımbırtısının maili bana da gelmişti. böyle iyi bir şey olduğunu bilseydim ben de bir randevu alırdım ya neyse.

toplamda 65,02tl tuttu. 2kr da almadılar 65tl normal zamanda bir ruj, bir pudra parası 6lı gloss bedavaya geldi. hem de karşılığında 3 dandik kaleme. darısı diğer markalara..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder