17 Kasım 2012 Cumartesi

watsons alışverişim..

mud therapy çamur maskesi: 6,99tl. aslında ne zamandır güzel bir maske istiyorum ama tbs seaweedde 2 al 1 öde yapmadıkça almıyciim. bunu ilk defa deneyeceğim. umarım siyah noktalara karşı etkilidir.

i love coconut&cream lip gloss: 4,99tl. ne zamandır hindistan cevizi kokulu bir şeyler istiyordum. biraz şekerli bir kokusu var ama sevdim gibi.

güya dudak ürünü almayacaktım değil mi? ama geçen 1 tane bitirdim işte.


bu arada watsons' ta turkcelle %20 indirim var. bunlar da watsons' a özel ürünler diye düşündüm ama indirim yokmuş. daha doğrusu garip bir şey. indirim var ama fişe göre sadece 1kr düşmüş. %20 olsa daha fazla eder. ama başka bir indirim türü de yok. bir de kartla ödedim. ama kız üstüne bana bozuk 5kr verdi. olayı tam anlamadım aslında..

2 yorum:

  1. siten cok hoş olmus ama bıraz daha fazla ilğiye ihtiyacı varmıs öyle söylüyor :) bizede çaya bekleriz http://www.anindayorum.com/

    YanıtlaSil