28 Kasım 2012 Çarşamba

lush alışverişim..

şu meşhuur snow fairy' yi denemek istedim. en küçük boyunu aldım. fiyatı: 19tl. doğrusu bu boyda bir duş jeli için aşırı pahalı bence. ama herkes benim gibi düşünmüyor olmalı ki diğer boylar bitmiş bile, bu boydan da sadece 3 tane falan kalmış.

kokusu güzel. lush bubblegum lip scrub gibi kokuyor.  ama gene de pahalı. bu fiyata 100gr şişenin mucize yaratmasını bekliyorum.

new katı şampuan da ne zamandır denemek istediğim bir şeydi. fiyatı: 27tl. bu da baya pahalı geldi. resimlerini falan görmüştüm ama görünenden de küçük. gerçi 3 şişe şampuana denk geliyormuş. göreceğiz.

ilk kullanımda sevdim gerçi. aşırı bir temizlik hissi verdi. o kadar ki krem filan süreyim ben buna diye düşündüm. baya da güzel köpürdü. hayatta ilk defa saçımı sabunla yıkamış oldum herhalde. çok da zor değilmiş.

şampuanı alınca bir de teneke kutusunu aldım. fiyatı:3tl. aslında ev boş kutu dolu da aldım gene de.

bu arada görevli çok tatlı bir şeydi. dükkandaki bütün duş jeli ve sabunları koklattı. büyük bir kısmını beğenmedim, ilginç. sadece 1 tane pembeli turunculu bir katı sabun fena değildi. belki sonra alabilirim. gerçi yılbaşına özeldi sanırım.

bi tane body butter denetti. bu body butterları ben krem sanmıştım. değilmiş. sabun gibi kullanılıyor, hatta biraz peeling gibi. durulayınca krem sürmüş gibi kalıyor, verdiği o yağlı hissi sevmedim açıkçası.

2 tane sample aldım. bu sefer istedim walla. teklif etmeye niyetleri yoktu.

gene kına aldım. bu sefer kırmızı aldım. sanırım henna rouge idi. kahverengi saçıma kesinlikle renk vermedi. gerçi daha yarısı duruyor. bakalım kırmızı işe yarayacak mı? gerçi sitesinde 90dk yazmış. daha uzundu benim hatırladığım ya neyse.

herbalism' e bir şans daha vermeye karar verdim. internette çok olumlu yorumlar okudum. bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder