19 Kasım 2012 Pazartesi

h&m alışverişi..

geçen cepa-kentpark ikilisine gittik. biz orayı pek sevmeyiz. ilk açıldığında gitmiştik, yerini bulamayız diye de minibüsle gitmiştik. minibüsten erken inip bi ton yürümüştük. bi sınav dönüşü sneak peak yapınca sevdim. uzun uzun gezmeye gittik bu kez.

burdaki h&m baya güzelmiş yalnız. kimse söylemiyor, baya geniş, gordion' da olmayan indirim, spor, hamile, büyük beden gibi kısımlar gördüm. bi kaç parçayı da beğendim. indirime girsin tekrar gidilesi. bu arada bunları aldım:

bluz: 59,95tl. aslında biraz pahalı ama sevdim. çok rahat. bol bol aldım. hatta 3 beden vardı. 3ünü de kabine götürdüm. 2-3 kere giydim. en son orta boyda karar kıldım. aslında küçük daha iyiydi de bunun boyu daha uzunmuş diye bunu aldım. tek sorun çok açık renk. giyince üstüne bi şey sıçrayacak diye baya tedirginim.

cüzdan: 16,95tl. bunu da kasada beklerken gördüm. nasıl sevimli şey o öyle. cüzdana ihtiyacım yok ama bir şeyler buluruz diye aldım. şimdilik mp3 çantası yaptım. kulaklıkların derli toplu durması iyi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder