3 Kasım 2012 Cumartesi

mcdonalds' ta kahvaltı..

mcdonalds kahvaltısını denedim. hani şu 3,95tl miydi neydi kampanyalı olan.

kahveyle başlayayım değerlendirmeye: sevmedim. sütlü dedim ama sütü mü az gelmiş, eksta süt eklettirebiliyor muyux bilmiyorum ama 3ü birarada bile buna on basar.

egg mcmuffin denen şey ilginçti. şimdi ekmeği ısıtmışlar. iyiliğine yapmışlar ama ısınmış ekmek bende bayat ekmek hissi yaratıyor. muhtemelen tazedir ama.

arasında salam, yumurta, çedar var. çedarı severim ama big mac' in arasında. alışamadım sanırım.

gerçi adamlar türk usulü kahvaltı falan da yapmışlar ama köşede bi simit-çay içmek yerine kim tercih eder ki?

ama en ilginç bulduğum şey bu şekeri karıştırmak için verdikleri minyatür kaşık. bi parça tahta-plastik çöp ver yeter halbuki. ama yoo.. o kaşığın ucunu minnacık da olsa şekillendir, üstüne mcdonalds yaz, yetmesin üstüne kocaman "m" kondur.

işte bu detaycılığı seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder