7 Kasım 2012 Çarşamba

ergen davranışlar..

bi de ergenler var. walla biz böyle değildik:

bi keresinde burger' da yerde yemek yiyorum. acelem de var ders arasında gitmişim. bi kız vardı şimdi. kasada yanımdaydı. cüzdanı açtı, baktı baktı gözler boş, gördüm. sonra kahve ne kadar dedi 2tl, o zaman bi külah dondurma alayım dedi. aldı onu üst kata çıktı. uzuun uzun yedi. o arada da sevgilisiyle mesajlaştı bol bol. aklınca en ucuz kahve alıp cool takılacaktı ama ona bile parası yetmedi. burda takıldığım para konusu değil kezbanlığı.

bi sefer de mcdonalds' ta oturuyorum. öyle de bi yere oturmuşum ki. önümde kızlar, arkada erkekler tam ortadayım. erkekler baya bi konuştu. kızlara telefon numaralarını vermeye karar verdiler. nasıl olacak. tartışıldı falan. kağıda yazmaya karar verdiler. ne yazacaklarını uzun uzun düşündüler. sonra nasıl verileceği büyük sorun. 2si kalktı. tuvalete gider gibi yapıp kağıdı bıraktı. kızlar yüz vermedi. iğğ ondan gülüşüp duruyorlarmış falan dediler.

bu arada fast food restorantlarında ne kadar çok takıldığımı fark ettim. oha bana. bi de diyo ki ben en fazla yarım saat daha oturabilirim antrenmanım var. ee zaten yemeğin bitmiş defol git. orada oluşun maksimum yarım saat olmalı. sigara üstüne sigara yakıyor bir de. tee allam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder