23 Kasım 2012 Cuma

yves rocher alışverişim..

geçen yves rocher' den mesaj gelmiş. şu tarihten itibaren %30 indirim ve her alışverişe allık hediye diye. yves rocher yeni denediğim bir marka. henüz neyi iyi, neyi kötü bilmiyorum. ama bi sempati duyuyorum.

gittim işte. alacak bir şeyler bulabilmek için baya bakındım. banyo ürünleri dahil değilmiş. makyaj ve cilt bakımında var. makyaj biraz pahalı geldi. gerçi indirim olacak ama, parfüm de hem pahalı geldi hem de evdekileri biraz bitirmek istiyorum. hepsini severek almıştım.

en son bu 3 dakikalık maskeyi buldum. fiyatı: 14,90tl. indirimler 10,43' e geldi. ben bunun soyulan maske olduğunu düşünmüştüm. eve gelince biraz hayal kırıklığı yaşadım.

allık da hediyesi oldu işte. normalde değeri 39,90tl imiş. gerçi 40liralık bir allık değil. renk vermiyor bence. biraz da benim için açık kaldı sanırım. sadece 3 ton vardı bu da en koyusuydu. gerçi sitede 6 renk gözüküyor. belki de ellerinde kalmamıştır. boyut olarak da küçük gibi. bedava olmasa alınacak şey değil. gene de biraz daha kullanıp yorumlasam daha iyi gibi. üzerinde couleurs nature yazıyor. 10-teint clair rose da sanırım numarası oluyor.

poşeti de ayrı komik bu arada. sapı kendinden büyük..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder