15 Kasım 2012 Perşembe

tepe home alışverişi..

dediğim gibi bir vlog var. ismi sparklingblonde gibi bir şey. mesela bir alışveriş merkezinde gezerken falan çekim yapıyor. onları izlemek benim için inanılmaz zevkli. kendim geziyormuş gibi hissediyorum.

sonra aldıklarını paylaşıyor işte. bu haul videolarının çoğu bath and body works kaynaklı. ankara' da bir mağaza olsa talan ederdim şu anda o derece. gerçi orda fiyatlar çok düşük anladığım kadarıyla duş jellerini 2 dolar, losyonlar 3 dolardan alıyor. hatta el temizleme jelleri 50cent gibi bir fiyatı var.

neyse aldıkları şeylerin önemli bir kısmı da bu kavanoz şeklinde kapaklı mumlar. gidip bi tane de ben almazsam çatlarım dedim. tepe home imdadıma yetişti.

yankee candle pink dragon fruit mum: 22tl. biraz pahalı ama kokusu baya yoğun. yakınca 5dk içinde bütün evi kapladı. gerçi hayalimde frosted cupcake, gingerbread cookie, bubblegum flavour gibi kokular uçuşuyordu ama bunun kokusuna bayıldım.

garden sweet pea tart mum: 2,90tl. bunlara tart mum deniyor ama tam olarak mum değil. mumun üstüne konunca eriyip koku yayıyor. evde bi sürü vardı bunlardan. defalarca yakmama rağmen bir tanesini bile bitirebilmek imkansız. ben de hepsini eritip bir kaba doldurdum. artık yeni kokulara yer açtığıma göre yenisi gelebilir.

doğru düzgün bir vanilya veya hindistan cevizi kokusu bulamadım ama baya değişik kokular vardı. uzun zamandır almıyordum. değişik kokular gelmiş. tekrar gidilesi.

bu kadar kokulu şey almama rağmen grip olmam ve nerdeyse hiç koku almamam da işin ilginç yanı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder