14 Kasım 2012 Çarşamba

the body shop alışverişi..

body shop' ta mega day indirimi var ya şimdi. acaba dedim girip originals' tan bir şeyler mi alsam. ama eskiden originals' ın olduğu yere bu ufaklıkları dizmişler. minik şeylere dayanamam biliyorsun.

seaweed face wash: 5,90tl. sadece 60ml ama olsun. eskiden yoktu seaweed' in mini boyları değil mi? eğer vardı da görmediysem çok üzülürüm. aslında usa sitesinde seaweed serisinin travel kit' i de var. ama burda satılmıyor:(

aslında seaweed tonik de vardı ama toniğini sevmediğim için almadım. gene tea tree tonik ve face wash da vardı.

peppermint foot scrub: 6,90tl. foot scrubların etkili olduğuna inanmıyorum ama gene de aldım. zaten minicik 15ml. buram buram nane kokuyor. peppermint losyon da vardı ama etkili olmaz diye almadım.

deep sleep dreamy pillow& body mist: 5,90tl. değişik geldiği için aldım. gerçi bu ara uyumakta sorun yaşamıyorum. sabah erken kalktığım için kafamı yastığa koymamla uyumam bir oluyor. kokusu tuzlu gibi ama hemen geçiyor, yerini doğal bir kokuya bırakıyor. şu grip geçsin deneyeceğim.

hand cleanse gel satsuma: 7,90tl. evet bu ara mandalin kokusuna takmış durumdayım. orda mango varken tutup satsuma aldıysam bunun nedeni satsuma duş jeline olan aşkımdır. aslında bu susuz temizleyicileri saçma buluyorum yani asla yıkamanın yerini tutmazlar ama canım almak istedi. bir de bu ara etkilendiğim bir vlog var. sürekli bath and body works' ten hand sanitizer alıyor. ankara' da bbw olmadığı için deliriyorum, muadillerini arayıp duruyorum.


bu arada bu yazdığım fiyatlar asıl fiyatları. mega day olduğu için %25 daha az ödedim. 6,65tl indirim oldu. yani aldıklarımın biri bedavaya geldi gibi bir şey. aslında 2al 1ödeleri beklesem daha iyi ama alasım geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder