22 Kasım 2012 Perşembe

yeni saatim..

zaten ne zamandır kalp ritmini ölçen bir saat istiyordum. mağazaya geçen girişimde de gözüm kalmıştı bunlarda. tekrar gidince aldım.

fiyatı:59,90tl

ilk defa bu türden bir saat aldığım için acemiliğime geldi. resimde görünen göğüs bandını takmadan ölçüm yapılmıyor. bu bence büyük dezavantaj.

bunları takıp terlemek için biraz bekledikten sonra ölçüm alınabiliyor. ölçümü başarılı, heart rate monitor app ile aynı sonucu verdi.


bunu aldıktan sonra rossmann' da sadece saatten ölçüm yapan türünü gördüm, hem de sadece 35tl idi, almamış olsaydım direk onu alırdım. şans işte.

bu arada decathlon mağazasında kart çıkartma olayı çok ilginç, ufak bir makinadan anında bastırılabiliyor. anında dediğim bi 5dk falan sürüyor gerçi. bunu aldık işte tam kasadayız, bi yandan sıra bekliyoruz, bi yandan kart çıkıyor, acele olsun diye resim seçemedim bile. şansıma futbol temalı çıktı:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder