24 Kasım 2012 Cumartesi

public enemies..

şurdan izledim:
http://jetfilmizle.com/halk-dusmanlari-turkce-dublaj-izle.html/0

güzel filmdi. hani sonunda yakalanacağını biliyorsun ama yakalanmasa be diye düşünüyorsun. shawshank gibi bir son bekliyorsun.

johnny depp süper oyuncu ama sakalsız bıyıksız halini hiç karizmatik bulmuyorum itiraf edeyim. ama oyunculuğuna laf yok. hele o film izlerken clark gable hızlı öleceksin filan dediğinde adamın gözlerinde ahh ulan adam doğru söylüyor bakışını hissediyorsun resmen

şimdi filmde j. edgar da var adamı en son leonardo olarak gördüm ya en çok onu garipsedim. keşke aynı rolü hep aynı kişi oynasa. o zaman filmler çok daha inandırıcı olurdu.

dönemin o karizması çok güzel. kıyafetler falan. erkek ağırlıklı bir film ama o ceketli gezenler, şapkalar falan çok hoş.

tabi o dönemin suçluları da taramalı tüfeklerle. filmde de baya var öyle sahneler. böyle sahneleri sıkıcı buluyorum evet.

ortalarında biraz sıkıldım gerçi ama fena değildi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder