31 Ekim 2012 Çarşamba

ekimde bitenler..

sephora save my lips nourishing lip balm: yaz başında söz verdiğim gibi bu dudak kremini bitirdim. ee ne demişler azimle s. öhüm neyse.

bu dudak kremini sevdim. yoğun bir krem yapısında. nivealara benzettim biraz. kavanozda olması biraz eksi ama yazın kavanozdakiler daha iyi oluyor. diğerleri sıcaktan eriyip çantalarımı mahvedebiliyor.

tekrar görsem alabilirim. ama evde bitirilecek çok şey var.



the body shop satsuma shower jel: bu mandalin serisini çok sevdim. geçenki gibi indirimli kofre bulursam kesin bi tane daha alıcam. kokusu gayet kalıcı.


the body shop tea tree oil: bu ürünü ilk aldığımda kullanması çok zor geldi. yok kulak çubuğuna dök, bilmem ne. bu serinin leke gidericisini almıştım bir de, bitince onun aplikatörüyle kullanayım dedim. ama zahmetli oluyordu.

böyle böyle uğaşırken şişeyi yarıladım zaten. bi tane de hiç açılmamışı var daha. amaan deyip parmağımla sürmeye başladım.

sivilcelere sürdüm genelde. bazen de yüzümde aşırı kuruluk hissedince sürdüm. neticede yağ. sivilceler konusunda işe yaradığını düşünmüyorum. ama benim elim durmaz illa sıkarım. bunu sürünce ellemiyorum. tek faydası o. dediğim gibi bir şişe daha var ama muhtemelen tekrar almam.


girlz only dry shampoo: işte bu bitmesine en çok üzüldüğüm ürün. çok sık kullanıyordum ve çok zamansız bitti. mutlaka tekrar alınacak.

listerine ağız bakım ürünü: sevdim aslında. zaten küçücük bir şeydi, çabuk bitti. ben günde 1 defa kullandım. tabi etkisini gözlemlemek zor ama sevdim. hatta tekrar alacaktım, rossmann' da kalmamış, büyük boyunu da almak istemedim. belki sonra.

sephora gloss 14: yaz başındaki kozmetik panımda bir gloss seçmiştim ama daha sonra bununla değiştirdim. inat ettim bitsin diye başka bir şey kullanmadım.

sevdim aslında. nude görünüyor ama dudağın rengini 1 ton falan açıyor sadece. yapış yapış ve kalıp gibi kalıyor. bazıları sevmeyebilir ama yazın diğerleri uçup gidiyor.

tekrar alabilirim ama stokları eritmem lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder